321 Repo Tuomo

• prikaatikenraali, evp.
  • Sipoonranta

Koronapandemia osoitti karulla tavalla, että sote-sektorinkin on varauduttava arjen lisäksi toimimaan häiriötilanteissa ja jopa poikkeusoloissa. Haluan antaa vahvan kokemukseni varautumisorganisaatiosta uuden kehittämiseen. Meillä kaikilla on oltava elintärkeät ja kustannustehokkaat sosiaali-, terveys- ja pelastuspalvelut käytössämme haastavissakin tilanteissa tulevaisuudessa.Hyvinvointialueen ytimessä ovat sosiaali- ja terveyspalvelut. Olen viimeisen vuoden aikana saanut vakavan sairastumiseni jälkeen hyvät sairaanhoito- ja kuntoutuspalvelut alueemme toimijoilta ja koen kokemusasiantuntijana kunnia-asiakseni olla mukana huolehtimassa palveluiden laadusta myös jatkossa.Lisäksi haluan olla varmistamassa, että myös meille kaikille välttämättömät pelastuspalvelut kehittyvät hyvin ja että niille osoitetaan tarvittavat resurssit. Pitkä kokemukseni viranomaisyhteistyöstä useilla hallinnon tasoilla on käytettävissä tässä työssä. Jos haluat vahvaa ja laajaa kokemusta sekä jämäkkyyttä uuden suunnitteluun ja päätöksentekoon, olen valmiina antamaasi tehtävään. Tuomo Repo @LinkedIn, RepoTuomo @Twitter, RepoTuomo @Facebook