332 Turan Kadir

• hotelli- ja ravintola-alan yrittäjä
  • Nikkilä

Äänesi terveemmän ja paremman tulevaisuuden puolesta!

Olen 55- vuotias kuuden lapsen isä ja koulutettu hotelli ja ravintola alalla.

Olen asunut 25 vuotta Suomessa ja 21 vuotta Sipoossa. 14 vuodessa tein Nikkilässä ja Söderkullassa pizza työtä. Olen ollut Kokoomuksen jäsen vuodelta 2008 lähtien. Tein kolmen jakson ajan Sipoon kunnalla tehtäviä varajäsenenä. Ihmiset sanovat minun olevan erittäin hyvä sosiaalisissa suhteissa ja minulla on positiivista energiaa.

Olen valmis tekemään kaikkeni auttaakseni ihmisiä elämään mukavammin asuinpaikalla, siksi lähdin politiikkaan mukaan.

Haluaisin vielä mainita asiasta, josta toivon olevan hyötyä joillekin ihmisille. Poltin tupakkaa 42 vuotta, vähensin monta kertaa, mutta 42 vuoden sisällä yksikään päiväni ei kulunut ilman tupakkaa. Mutta päivämäärä 26.1.2021 muutti elämääni kokonaan. Siitä alkoi savuton elämä. Sanoin heipat tupakoinnille ikuisesti ilman apua 11 kuukauden ajan. Ehkä voin olla esimerkkinä nuorille ystäville tämän asian suhteen. Ihminen voi saavuttaa kaiken. Tänään on parempi päivä aloittaa muutos kuin huomenna.